23 Haziran 2020 Salı

Yurtdışında Eğitim Programları


Yurtdışında eğitim programları üzerine gelişmekte olan yeni uluslararası projeler kapsamında, duyuların yapılması, güncel haberlerin yayınlanması ve başvuru tarihlerinin yayınlanması sağlanmaktadır. Yurtdışı eğitim programı alanına girmekte olan AB ve ABD projeleri, akademik çağrılar ve son başvuru tarihleri hakkında detaylı bilgi alabileceğiniz tek bir platform oluşturularak güncel haberler sunulmaktadır.
Yurtdışı Eğitim Programları Nelerdir?
Gençlik projeleri, dil eğitimleri, üniversite sınavları ve bursluluk avantajları kapsamında yurtdışı eğitim programları üzerine güncel bilgi edinebilirsiniz. Dünyanın bütün kıtalarını kapsayan son dönemin eğitim programları alanına girmekte olan yeni projeler hakkında bilgi edinebileceğiniz online ve normal ders seçenekleri, eğitim kapsamları ve program fiyatları tek bir noktada toplanmıştır.
Yurtdışı Gençlik Projeleri
ABD ve AB üzerindeki gençlik projelerinin gelişimleri, başvuru işlemleri, gönüllülük esasları üzerine şartlar hakkında bilgi edinebilirsiniz. Amerika, İngiltere ve Litvanya üzerinden açılmış olan projeler kapsamında hem Türkiye hem de uluslararası alandaki bütün süreci takip edebilirsiniz. Kuzey Avrupa, ABD ve dünyadaki diğer kıtalara yolculuk etme imkanı için gençlik projelerini inceleme fırsatı sunulmaktadır.
Yurtdışı Eğitim Bursları
Yurtdışında eğitim programları öğrencilerin iş imkanları, staj ve burs seçenekleri için tek bir platform üzerinden bilgi aktarımı yapmakta olan Youth Projects Group, kısa zamanda bilgi alınabilecek, güvenilir kaynaklar arasında yer almaktadır. Yurtdışı alanında iş fırsatları, yeni projeler ve burs başvuru evreleri hakkında kısa zamanda bilgi alabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder